Стоінка 8 «Нової програми»
Змістова лінія спрямована на формування в учнів соціальної активності,
відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку
суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Засобами іноземних мов учнів
орієнтують на:
• сприймання природи як цілісної системи;
• взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та її залежність від природних ресурсів;
• готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища на рівні свого регіону,
держави та на глобальному рівні;
• уміння презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля та забезпечення його сталого
розвитку.
Реалізація змістової лінії сприяє формуванню відповідального члена громади і
суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування. Засобами іноземних мов учнів орієнтують на
уміння:
• давати обґрунтовану оцінку особливостям життєдіяльності в демократичному суспільстві, презентувати свою роль у
його розвитку;
• висловлювати свою громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній
країні, так і у світовому просторі;
• дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі,
обґрунтовуючи власні погляди конкретними прикладами із життя світової спільноти.
Вивчення питань, що належать до змістової лінії виховує учня як духовно, емоційно,
соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і
створювати безпечне життєве середовище. Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;
• усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
• дотримання правил дорожнього руху, правил поведінки на воді та в інших місцях.
Змістова лінія спрямована на розвиток кращого розуміння молодим
поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення,
страхування, кредитування і таке інше). Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному
технологічному середовищі;
• уміння розповідати про перспективи свого професійного вибору;
• готовність до прояву своєї обізнаності та свого ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
• уміння пояснювати особливості ощадливості та грамотного розподілу фінансів/грошей
Змістова лінія спрямована на формування в учнів соціальної активності,
відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку
суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Засобами іноземних мов учнів
орієнтують на:
• сприймання природи як цілісної системи;
• взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та її залежність від природних ресурсів;
• готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища на рівні свого регіону,
держави та на глобальному рівні;
• уміння презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля та забезпечення його сталого
розвитку.
Реалізація змістової лінії сприяє формуванню відповідального члена громади і
суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування. Засобами іноземних мов учнів орієнтують на
уміння:
• давати обґрунтовану оцінку особливостям життєдіяльності в демократичному суспільстві, презентувати свою роль у
його розвитку;
• висловлювати свою громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній
країні, так і у світовому просторі;
• дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі,
обґрунтовуючи власні погляди конкретними прикладами із життя світової спільноти.
Вивчення питань, що належать до змістової лінії виховує учня як духовно, емоційно,
соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і
створювати безпечне життєве середовище. Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;
• усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
• дотримання правил дорожнього руху, правил поведінки на воді та в інших місцях.
Змістова лінія спрямована на розвиток кращого розуміння молодим
поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення,
страхування, кредитування і таке інше). Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:
• уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному
технологічному середовищі;
• уміння розповідати про перспективи свого професійного вибору;
• готовність до прояву своєї обізнаності та свого ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
• уміння пояснювати особливості ощадливості та грамотного розподілу фінансів/грошей
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.