Урок № ______ Клас________ Дата________ Вчитель_______________________
Тема уроку:_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Освітньо – виховні завдання теми: створити комфортні
умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну
спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
1.
Дати учням поняття про____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Сформувати навички______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Удосконалювати вміння учнів_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.
Перевірити рівень знань, умінь і навичок_____________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Закріпити знання учнів
про__________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Провести аналіз
результатів__________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розвиваюча мета:
1.
Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз,
порівняння, систематизація.
2.
Розвивати мовну і слухову пам’ять.
3.
Підвищувати стилістичну культуру мовлення.
4.
Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення,
творчу уяву.
5.
Розвивати вміння і навички правильного
користування__________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.
Розвивати творчі здібності
учнів_____________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виховна мета:
1.
Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність,
провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української
мови, до свого народу.
2.
Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого
середовища.
3.
Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
4.
Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до
людей.
5.
Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Міжпредметні зв’язки:________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку:
1.
Урок засвоєння нових знань.
2.
Урок формування вмінь і навичок.
3.
Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.
4.
Урок узагальнення та систематизації знань.
5.
Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних
досягнень.
6.
Урок повторення.
7.
Комбінований урок.
8.
Нестандартний урок.
9.
Інтерактивний урок.
Обладнання: підручники, таблиці, схеми, посібники,
словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані
завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках,
контрольні запитання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ
МЕТОДИ
|
ФОРМИ
|
ПРИЙОМИ
|
1.Інформаційно-
рецептивний
|
Розповідь-пояснення,
лекція, опис, бесіда, інструктаж,
повідомлення
учнів, робота з
підручником,
ілюстрація,
демонстрація
наочних
посібників,
ТЗН
|
Виклад
інформації, пояснення,
активізація
уваги та мислення,
прийоми
запам’ятовування,
одержання
з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота
з
додатковим матеріалом
|
2.Репродуктивний
|
словесні,
наочні і практичні методи, робота за зразком
|
подання
матеріалу в готовому
вигляді,
контроль, самоконтроль,
конкретизація
і закріплення вже
набутих
знань
|
3.Проблемно-
пошуковий
|
проблемний
виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного питання, розв’язаня проблеми і проблемних завдань), евристична бесіда
|
постанова
взаємозв’язаних
проблемних
запитань,здобуття
нових
знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та мислення,
різноманітна самостійна робота учнів
|
4.Навчально
–
дослідницький
|
самостійна
творча (дослід-
ницька)робота
учнів на
здобуття
та розширення
знань
|
активізація
уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі
самостійної
роботи учнів,
формування
висновків, пізнання закономірності
|
Хід уроку
Організаційний момент.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Актуалізація опорних знань.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Підсумок
уроку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання
додому та інструктаж про виконання
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.