Матеріали сайтів English 4 kids або Randall`s ESL Cyber Listening Lab допомагають удосконалювати навички аудіювання та мовні навички, включають тренування в підготовці до тестів з такого виду мовленнєвої діяльності, як аудіювання. Матеріали цього сайту можна вибирати відповідно до теми , рівнем складності. Він містить багатий автентичний матеріал носіїв мови. Використовую матеріали цього сайту на уроці і в позаурочний час при роботі з мотивованими учнями . Найбільш популярні сайти :
Використання інтерактивних презентацій та відеосюжетів
На своїх уроках готую інтерактивні презентації та відеосюжети. Вони містять завдання у вигляді питань, ігор, кросвордів (для учнів молодших класів).
Використовую їх також і як засіб наочності і результат проектної діяльності (8-11 класи). Ще одна можливість зробити урок пізнавальним – це використання, наприклад, в пред’явленні матеріалу віртуальні екскурсії. Основними перевагами комп’ютерної презентації є те, що вона може органічно вписатися в будь-який урок з даної теми, вона дозволяє працювати з великим числом таблиць і схем (не треба малювати на дошці ), дозволяє всім учасникам брати участь у диспутах з мовними опорами (робота в робочих групах).
Доведено, що дитина не тільки сприймає інформацію, але і швидше запам’ятовує, коли бачить її на екрані.
Ще одна з можливостей уніфікувати навчальний процес – це використання електронних тестів. Глобальна мережа Інтернет пропонує безліч корисних ресурсів для роботи з автентичним матеріалом , який можна адаптувати до конкретних навчальним завданням уроку. Електронні тести можна використовувати як при введенні, так і закріпленні матеріалу, можна використовувати дистанційні форми такої роботи з тією категорією дітей, які пропускають заняття через хворобу або готуються до олімпіад або конкурсам. А можна створити такий тест і роздрукувати , якщо не завжди є можливість підключитися до мережі Інтернет.
Отже, використання ІКТ та Інтернет – ресурсів на уроці англійської мови дозволяє мені більш повно реалізувати цілий комплекс методичних, дидактичних, педагогічних і психологічних принципів. Це підвищує ефективність вирішення комунікативних завдань, розвиває різні види мовної діяльності учнів, формує стійку мотивацію іншомовної діяльності учнів на уроці. Поєднання інформаційних технологій з методом проекту дозволяє школярам практично застосовувати свої знання, вміння та навички, тому і є однією з форм організації дослідницької та пізнавальної діяльності, при якій успішно реалізується кооперативна колективна діяльність, що дозволяє підвищити мотивацію вивчення іноземної мови.
Інтерактивні плакати
Інтерактивний плакат — це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального процесу. Він органічно інтегрується в класно-урочну систему. У цифрових освітніх ресурсах цього типу інформація представляється не відразу, вона розвертається залежно від дій користувача, який управляє нею відповідними кнопками. Плакат за своєю суттю — це засіб надання інформації, тобто основна його функція — демонстрація матеріалу.
Використання інтерактивних плакатів в навчальному процесі сприяє тому, що учні краще сприймають матеріал, підвищується інтерес до предмета, підвищується ефективність їх самостійної роботи та впливає на якість формування практичних умінь і навичок. Плакати формують уміння самостійно працювати з джерелами інформації, дають змогу учню бачити результат та оцінку своєї праці, можливість знайти правильну відповідь, поглибити знання.
Інтерактивний плакат являє собою електронний навчальний плакат, що має інтерактивну навігацію, яка дозволяє відобразити необхідну інформацію: графіку, текст, звук.
Особливості інтерактивних плакатів:
- висока інтерактивність — діалог між учителем і учнем за допомогою даної програми (це ще один новий метод роботи на уроці);
- простота у використанні — інтерактивний плакат не вимагає інсталяцій, має простий і зрозумілий інтерфейс;
- багатий візуальний матеріал — яскраві анімації явищ і процесів, фотографії та ілюстрації, що дає перевагу над іншими продуктами і засобами навчання;
- груповий та індивідуальний підхід — дозволяє організувати роботу як з усім класом (використання на інтерактивній дошці, демонстраційному екрані), так і з кожним окремим учнем (робота за персональним комп’ютером);
- навчальний матеріал програм представлений у вигляді логічно завершених окремих фрагментів, що дозволяє вчителю конструювати уроки у відповідності зі своїми завданнями.
Перш ніж приступати до створення плаката, необхідно:
- визначити тему плаката;
- визначити мету і завдання;
- зібрати необхідні мультимедійні матеріали;
- продумати структуру майбутнього плаката та визначити взаємозв’язки елементів і розташування їх.
Сам інтерфейс інтерактивного плаката повинен бути яскравим, простим і зручним. При його розробці необхідно враховувати і те, що він, в першу чергу, призначений для передачі інформації в одному напрямку — до учня, а в іншому він повинен мати зворотний зв’язок для надання учневі необхідної інформації: графічної, текстової, відео, аудіо.
Інтерактивний плакат можна використовувати як на етапі знайомства з новим матеріалом, так і при повторенні, а також як додаткову допомогу при виконанні домашнього завдання з певної теми або ж як частина дистанційного курсу для підготовки до ЗНО та ДПА.
Плакат може використовуватися не на одному, а протягом декількох уроків. У створенні інтерактивних плакатів можуть брати участь і учні. При використанні інтерактивних плакатів вчитель ініціює нові форми взаємодії на уроці, організовує і направляє діяльність учнів. Включає учнів у дискусії, обговорення проблемних і спірних питань.
Створення інтерактивних плакатів дає можливість досягти наступних педагогічних цілей:
- підтримка групових та індивідуальних форм вивчення предмету в умовах класно-урочної системи організації навчального процесу;
- створення комфортних умов комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій навчання літератури;
- підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення предмета;
- забезпечення диференційованого підходу до вивчення предмета;
- структуризація змісту навчання та активізації опорних знань;
- можливість реалізувати на практиці особистісно-орієнтований підхід до навчання.
Для успішного створення навчальних інтерактивних плакатів вчитель повинен володіти певними навиками і вміннями роботи з комп’ютерними програмами і Інтернетом. Для створення плакатів можна використати такі програми як PowerPoint, Smart Notebook, Adobe Flash та багато інших. Вони дозволяють додавати і видозмінювати елементи плаката, наповнювати його необхідним матеріалом.
Крім того вчитель для створення інтерактивного плакату може використати інтернет-сервіси такі як:
- Glogster дозволяє розмістити текст, графіку і відео, будь-який елемент може стати гіперпосиланням. Є хороші шаблони. Плакат виходить яскравим, барвистим, ефектним;
- Cacoo надає можливості створення різних схем-класифікацій, де кожен елемент схеми може стати гіперпосиланням. Даний сервіс містить різні шаблони. Авто фігури та дозволяє додавати як зображення так і самому малювати;
- Prezi, Projeqt, Linoit, SlideRosket. Але більшість з них є англомовними і тому вчителю необхідно не тільки мати певні навички роботи з інформаційними ресурсами, а й знати іноземну мову.
Таким чином, використання інтерактивних дидактичних засобів — інтерактивних плакатів дозволяє організувати самостійну пізнавальну діяльність учнів і крім отримання предметних знань з предмету освоїти універсальні навчальні дії, такі як аналіз, синтез знань, порівняння, узагальнення та інші
http://natasha.in.ua/interactive-posters/
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.